Återkomsten

Tja, jag känner att det kanske vore bra med någon slags förklaring till min bloggs plötsliga återuppståndelse ändå.

Jag läste den själv för ett tag sedan, och det var roligt. Och jag blev väldigt sugen på att skriva igen. Inte bara på grund av det faktum att jag läste de gamla inläggen, utan på grund av livet i allmänhet. När det händer jättemycket och jättestort känns det övermäktigt att skriva ned, så jag liksom skiter i det itsället. Även om det är de sakerna jag egentligen skulle kunna skriva mest om. Men det blir liksom en för stor uppgift, jag blir bara matt. Och när jag väl väntat i sådär ett halvår ungefär är det väldigt svårt att komma igång igen. Var i hela friden ska jag BÖRJA?!

Men nu gör jag det. Nu bara fucking gör jag det! SÅ nu var det gjort. Och jag hittade tillslut en bra anledning också, och något bra att leverera :) nämligen mitt kåseri. Tilda ville läsa det, och tänkte jag att det var en ypperlig ursäkt för mig att få använda den här mys-gosiga bloggen igen. För det känns ganska mysigt att skriva, utan krav, utan förväntningar. Det är mys.

Vi får väl se hur det går efter detta... det kommer nog mer, förr eller senare.


Och förresten! Glöm inte:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0