Jag klarade det

 

Nu är det nästan slut.
Nästan nästan.

Vad ska jag skriva? Vet inte. Men nu har det blivit så pass lugn, så pass över att jag känner kreativiteten komma krypande. Och den får plats i min tillvaro också. Jag behöver nämligen inte ha dåligt samvete för att jag inte pluggar längre. Det BEHÖVER jag ju aldrig. Men det är svårt att hitta ett annat ord som passar det jag känner bättre.

Hur som helst, nu kan jag vara kreativ. Synd bara att jag inte hade något smart och jätteviktigt på hjärtat :) bara att nu mår jag bra. Och att här får ni en bild. Bild bild BILD! Fy vad jag ska fota på lovet! Nu får kameran plats i min tillvaro! Äntligen!

Värmdö  gymnasium... jag kommer sakna det. Det är bara att erkänna. Tack för Lucia, tack för att jag får uppleva mys mitt i allt omysigt pluggande!

Den här bjuder jag på. Jag är så glad! Såhär glad! :) PUS!

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0