Me gusta mucho el verano

Gissa vad jag tänker skriva!

Meh, rätt...

Det är sommarlov. Inte för att någon kanske missat det, det vore oerhört konstigt, men det vore konstigt om jag bara ignorerade det här i min text också. Så knasigt, inte sant?

Jag håller med dig Frida, sommaren är frihet! Imorgon träffar jag förhoppningsvis er igen, på tisdag åker jag med älskling till Göteborg, det är frihet! Glad sommar. Förresten, det går att vara ute när det regnar :) jag har provat, det är kul, så deppa inte ihop! Inställningen är i princip allt, vilket jag håller med dig om Tilda. Det var fint skrivet på din blogg.

 


PEACE

Kommentarer
Postat av: Parsley

Så sant som det är sagt! Och regn är underbart!



Kommer sakna dig min lilla anka <3

Du betyder massor <3

Bäst sommar på dig!!!

2009-06-16 @ 16:16:11
URL: http://parsley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0