Comeback

Det blir lätt som en ond cirkel. Att inte ha skrivit någonting på flera veckor gör det svårt att veta var jag ska börja, det är precis likadant med min dagbok. Det borde inte vara något problem egentligen, det är ju inte meningen (enligt mig själv) att det här ska vara en saga om mitt liv. Hur kul är det för andra än mig själv? Kanske är det bara det där flödet i fingrarna som dör ut lite när jag inte skriver på länge.

Jag har inget riktigt speciellt att skriva nu heller. Men jag skulle vilja visa hur vackert Gotland är. Det är egentligen den bakomliggande orsaken till varför jag känner ett sånt sug att fotografera allt som är vackert, tror jag. Jag vill att fler ska få se det, och att jag ska få se det om och om och om igen. Så här är lite vackert, som förhoppningsvis får någon att tänka "oj, Sverige är rätt så fint!"




PEACE

Kommentarer
Postat av: Frida

Dude, jag har då kollat av din blogg ofta du :P

Trevligt att se dig skriva nåt igen och bliderna är ju superfina! Jag tänker ringa dig i veckan om att träffas, så var beredd på det.



Och så vill jag ju veta massor om jobbet du har fått :D



Kram och Puss och Kram igen!



/Z

2009-05-27 @ 20:59:41
URL: http://parsley.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu blev jag glad såhär på morgonkvisten :) jag saknar dig, väntar ivrigt på samtal! annars kanske jag ringer själv, har inte så himla mycket för mig de kommande veckorna.



Puss och kram och kärlek!

2009-05-28 @ 09:10:53
Postat av: Tilda S

fiint =) nu vill jag dit igen...

2009-06-06 @ 14:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0