Kväll

Vi har äntligen samlats hela bandet. Har länge funderat på vad bandet ska kallas, men spelar roll.
Huvudsaken är att vi är tillsammans. Nu skulle jag lagt upp en bild för att visa glädjen, den okontrollerade, opretentiösa glädjen som kommer fram efter ett tag när man känt på varandra och förstått att ja, vi är här alla samtidigt. På riktigt, det är sant. Det som är så vanligt men så ovanligt.

Men bilden får vänta, för den tas i detta nu, kanske för ett tag sedan, kanske om en stund.

PEACE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså, nej, jag undrar inte vad bandet ska heta!

Bara för att förtydliga så menade jag att jag ibland undrar vad jag ska säga om oss, när vi bara är vi tillsammans och inte gör bandaktiviteter :)

2010-12-12 @ 17:48:49
Postat av: Leo

Nej jag förstår. Men jag kallar oss bandet. vi är ju bandet:)

2010-12-14 @ 16:25:38
URL: http://myspace.com/torevolution

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0