Min första lek i Camera Raw


Teknikens under. Jag har precis upptäckt en liten ny värld i ett litet program som jag haft väldigt länge utan att kunna använda. Åh så befriande det känns! In kommer en grå och dassig bild, men ut kommer nästan precis det som finns i mitt huvud. Det är ganska fantastiskt. Som att leka Gud.

Jag känner mig kreativ, kunskapstörstande och tekniknördig. Och jag ångrar inte på långa vägar att jag valde att lägga ner en halv termin på två till synes onödiga fotokurser. Jag tvivlar på att det kommer bli onödiga.

PEACE

Kommentarer
Postat av: tora

fint!! och fina bilder under också. Jag gillar din blogg<3

2010-09-15 @ 21:02:00
Postat av: Anonym

åh tack å bock! Jag har tagit massa fler bilder nu, för allt blir så vackert när det är regn på det:) det är bra att någon mer än jag gillar min blogg och bilderna^^ <3

2010-09-16 @ 15:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0